Utvärdering

En utvärdering är ett verktyg att ta till efter ett event eller en händelse. Har det exempelvis varit en mässa eller en utbildning görs en enkät med deltagarna för att utvärdera vad de tyckt. Med svaren kan du sedan finslipa och göra förbättringar inför nästa gång.

Så gör vi en utvärdering

En utvärdering görs vanligtvis genom en enkät eller genom intervjuer. Den kan göras under ett pågående event eller skickas ut digitalt till besökare eller deltagare i efterhand.

Nåddes målen?

Att göra en utvärdering är ett sätt att ta reda på vad det blev för utfall samt om de uppsatta målen för projektet nåddes eller inte.

Få en bättre upplevelse

Genom att utvärdera ert event får du svar på vad som har varit bra och vad som har varit dåligt. Det ger dig indikationer på vad som kan förbättras för att ge besökarna eller deltagarna en bättre upplevelse inför nästa gång.

Vad kostar en utvärdering?

Vi skickar gärna ut en offertförfrågan. Tryck på knappen nedan och fyll i dina uppgifter så återkommer vi.

Liknande undersökningar

Vår vanligaste form av undersökning. Ger ovärderlig information om era kunders förväntningar, behov och tillfredsställelse kring företagets tjänster och produkter.

Skapar god kännedom kring personalen och hur de tycker och tänker om arbetsplatsen. Kan också ge nya tankar och idéer på utveckling.

Tar exempelvis reda på när, var och hur en produkt eller tjänst ska lanseras för att kunna få bästa möjliga genomslagskraft.